Dates 2 remember...

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, November 11, 2009

lena dibuai mimpi...

dah dekat 1 bulan tee & teto balik AU2...yer ker 1 bulan? okay tak kisah la. sejak tue la ammar dok bergomol ngan teto. tapi walaupon macam mana kena gomol pon teto, dia tak pulak nak mencakar ammar nie. bukan stakat kena gomol jer, kena tepuk, kena ride macam kuda n ammar siap nak kongsi keropok n biskot ngan teto lagi.
.
tapi, teto dah makin besar n gatal. suara pon dah start garau. wooow wooouuu bunyik dia. sooo, nurin pon start la meniru teto mengiau n slalu tanya ammar macam mana bunyi teto. so, last week ammar dapat gak tangkap macam mana nurin ajar, mayb sebab dia pon slalu dengar teto dok mengiau kot. anyway...alkisah...
.
semalam...tengah2 malam buta teto dok mengiau. bunyik macam dia kat dalam bilik kita orang jer. nurin sampai terjaga n dok usha satu bilik...mana la tau dia ada dalam bilik ker kan. apa tak nyer tgh2 malam, sunyi. mesti la satu rumah bole dengar. test power kot teto tue. tapi tue bukan masalah nyer, ammar ngah lena tido bole lak dia tiru bunyi teto. "...nyiiaaaawwww..." hehee terkejut nurin. ingat kan dia bangun terkejut, rupe2nyer ammar ngigau. heheee. comel btul! tapi mmg ammar kadang2 ada gak ngigau tapi panggil abah, ma & ketawa. tapi mengiau tue yang tak larat. hmmm, seronok sangat dapat tiru bunyi teto sampai ke mimpi pon layan.

gambar curi dari tee...ammar menggomol teto.
teto dibuai mimpi...

p/s : teto yang dah besar...ada hati nak ngorat lucy, hehe patut la putih nak carik gaduh jer ngan teto. agenda kucing jantan la ni... ;))

2 comments:

alyyani said...

HAAA BANYAK NYE NAMA NAK KENA INGAT. BOLE INGAT KE KORANG YANG MANA SATU? SEBAB ALYA TGK, KUCING NI SAMA JE. HEHE... MMG SENGAL BAB2 KUCING NI. SMPI SKANG KUCING LALU PUN JERIT.

TGK AMMAR TU, SIAP BOLE BERGOMOL LG DGN KUCING. HUHU... KAGUM OK!

NGIGAU? NIA TAK NGIGAU. DIA SELALU SENYUM TIME TIDO. KADANG ADE GAK BERKERUT MCM TGH MIMPI BERPERANG JE. HEHEH..

elani makrai said...

haha dulu lagi banyak alya. skng tinggal 4 jer. ada lucy, mimi, putih n teto. yang teto adik nurin nyer. yang lain en suami nyer.

hahaa kenapa nak jerit, takot ehh?
hahaa

mmg suke sangat dia kucing...
tue yg smpi tido pon bole ngigau mengiau tau....hahaa senyum n berkerut tue pon ada gak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails