Dates 2 remember...

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, June 10, 2009

x dapat dibendung lagi...

picture courtesy by Raquel Pellicano

perasaan gumbira makcik yang mana buat masa ini, hati ini tengah berbunga-bunga sejak dari petang semalam. kawan-kawan, saya dpt tawaran further study {TPM}. jd cita2 untuk menaikkan taraf diri makin menampakkan sinar yang makin terang. yer, syabas dan tahniah kepada diri sendiri kerana sabar dan percaya akan ketentuan Allah ya maha mengetahui. selama nie, saya hanya mengadu dan berdoa setiap hari agar diberikan kerjaya yang lebih baik, gaji yang lebih tinggi dan juga kerjaya yang masa lebih menentu agar dapat masa lebih dengan ammar dan sekaligus dapat menambah pendapatan keluarga. syukur alhamdullillah, tue jer yang dapat dikatakan berulang kali. saya rasa sangat bertuah dan gembira sebab Allah telah memakbulkan hajat ini. aminnn ya rabbal alamin (^_^)
nota kecil : semalam dapat surat dr uitm, ingat diorg nak pulang kan sijil2 masa interview dulu. rupa-rupanya surat tawaran...ngeeee trus cium ammar. rezeki anak la namanya nie.

5 comments:

Mrs. Simplicity said...

nurin!!! happy for you!!! bila start? study ktne? nanti bila nak transfer tuh make sure dapat kt uitm yg nak la. macam akak alya dia tercampak ke uitm merbok. sebab dia bujang kot, tu pasal bole campak jauh2.

happy2 for you..betul! :D

Nieza Ishak said...

Tahniahhhhh ....

belajar rajin2 ekkkkkkk

elani makrai said...

to alya:

tenkiu byk2! hehe terharu huhuu.
x tau la, borang pon malam kang baru nk isi sbb sok nk antr la. dia x kt bila tp tawaran tue xpired disember 2009. sooo, anytime soon kot. hik3x...ala tp masa interview dl pon dia dh kt uitm shah alam dh penuh. mmg ada harapan kn campak mana2 nyer...confom.

to kak nieza :
terima kasih kak...

tue la mmg pon! sbb ulam dicita dtg pulak kan? jd next job, usaha keras! chayok2!

elani makrai said...

to alya :
sok nk g uitm shah alam n hantr borg. jadi nak tanya puas2 kat org tue. siap la orang tue kena melayan nurin huhuuu

peah @ peps said...

wahh...congrats..congrats..

heppy ko dapat further study..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails