Dates 2 remember...

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, June 9, 2009

tag 7 - 28 soklan dari alya

fuhhh, belambak okay soklan dia. dh mcm nk g exam hehee...jom kta setel kn...1..2..3..mula!

1. bekas kekasih saya adalah...
x hengat sapa...past is past xpenting dh. i'm happy wif him now :D

2. saya sedang mendengar...
corat coret keny n zainal. nk setel hal bank sume...

3. mungkin saya patut...
sedia tok balik..2 min lagi nk 5.30 huhuu

4. saya suka...
makan mangga yang manis2...ermmm lazat hingga menjilat jari.

5. sahabat- sahabat saya...
yang paling best masa kt uitm.

6. saya tak faham...
bila orang pikir saya masih budak sekolah...

7. saya kehilangan...
peluang tok shopping jeans masa jcard sale itu hari...sedey...

8. ramai yang berkata...
ammar debab, tp naper ko keding.

9. cinta itu adalah...
indah masa bercinta, tp bila dh berkahwin banyak pancaroba nyer. ketahuilah wahai adik2 yang belum berkahwin.

10. disuatu tempat, seseorang sedang...
khusyuk update blog...hehee bos g tengok wayang...jgn tunggu lagii yeahhh...

11. saya akan cuba...
setel kan basuh liner cd ammar. baru sempat basuh sekali jer.

12. telefon bimbit saya...
W200i Sony Ericsson...tengok kat kelantan dh jadik 200++ jer.

13. ayat selamanya membawa maksud...
sampai bila-bila

14. bila saya terjaga...
mesti tengok ammar n jam. check time kul baper...

15. saya paling meluat...
orang yang x berapa reti bawak kereta. dh la kta nk kejar time.dia suka2 jer.

16. pesta / parti adalah...
tempat untuk kta berkumpul dan berseronok.

17. haiwan yang paling comel pernah saya temui...
mesti lah anak2 kucing yang x bukak mata lagi...uuu comel nya.

18. peringkat umur yang paling menyeronokkan...
masa kt universiti la.

19. hari ini...
hari selasa.

20. malam ini saya akan...
basuh jeans2 saya. semalam x sempat.

21. esok pula saya akan...
gosok baju en suami tok hari2 seterusnya.

22. saya betul- betul inginkan...
keje baru dan gaji yang lebih tinggi. desperate jer bunyik kan?

23. ketika anda lihat wajah anda dihadapan cermin pagi ini...
ya allah, berserabai rambut nih...

24. pusat membeli belah @ arked permainan...
pusat membeli belah

25. makanan barat @ jepun...
barat

26. bilik terang @ gelap...
terang sbb klu gelap merimaskan. tp tdo kena tutup lampu.

27. makanan segera adalah...
sedap tp tak mengenyangkan. dalam satu hari mesti kena makan nasi.

28. ayat terakhir yg anda telah katakan pada sesorang...
keny, tunggu jap. jap jer...nk habis dh nie.

29. siapa yang ingin anda tag...
semua yang belum buat...silakan...jemput2 amik tag k. tq :D

2 comments:

Mrs. Simplicity said...

soalan 22..saya betul2 inginkan..

da dapat ape yg dihajati kan? ;)

elani makrai said...

dahhhhh...syukur sgt. heheee :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails