Dates 2 remember...

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, June 4, 2009

petang = bz bee

semalam after got home from work as usual mesti la main2 ngan ammar. bukan nyer mengada2 nk main ngan ammar. tp he insisted, every petang. me n ammar pon naik la bilik n pas menenen ammar pon mula la mengxplore bilik. sambil tue kena pasang kan citer dia. dh lepas satu...satu kn pasang kn. klu x, dia naik isap puzzle mat dia. lagi truk kn.


ammar siap terlopong masa ariffin bin abdul rahman watak utama citer ammar ajar ammar ngaji. heheee...
pastu sambil2 dengar(mayb sbb dh beribu kali pasang) dia bole jer slongkar kt bawah meja tv tue. yg ada deretan vcd dia n dvd ktaorg. korek...korek smpi dpt.

haaaa, hasil penemuan pertama. dvd ktaorg n vcd2 dia. x hbs lagi nie...jd biar kn dia jer, keadaan bilik mmg mcm tongkang pecah. ammar tdo baru bole kemas balik...tue jer cara nya.


heheeee tergamam sbb umi kcu nk tgkp gambar. sowiii :P


pastu, jumpa lak buku abah. chewahhh, nk menelaah pulak. ish2x klu tgk dia siap tunjuk2 lagik jari dia kt tajuk buku. maknanya dia kenal words. huhuuu...


dh bosan bukak page by page. berdiri plak nk usik tv. mesti nk berdiri dkt2 sbb sambil "baaahhh, taaaa" nak menari2 kt tv tue. yer la x ley berdiri unsupported, kn la jadikan meja tue tmpat nk berdiri. heheee
bz kan petang kta org ngan ammar.
p/s : achievement ammar tok smlm ialah ammar dh pandai tepuk tangan. yeaaay buat umi n ammar. sbb dh lama dgn patient nyer umi ajar ammar tepuk last2 berjaya gak. alhamdullillah.

2 comments:

alyyani said...

cerdik betul ammar ni..

masa tgh melopong tgk tv tuh, sama mcm nia, bila dipanggil tak toleh pun. bila diusik pun buat dek je. hrasa comel pulak. heheh..

elani makrai said...

alhamdullillahhh...aminnn~
doa kn la ammar cerdik smpi besar tau :D tenkiu, nurin dh ckp tenkiu hehee jd kn tlg doa kn tau hahaaa..
main2 laa...jgn marah k.

dorg x mcm kita klu concentrate 1 benda buat jer la per mesti bo layan la...sbb diorg sume br nk absorb kn tue psl melopong smpi x hengat kotttt...chewah, mcm pakar kanak2 lak bg pendapat. hahaaa apekah?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails