Dates 2 remember...

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, July 15, 2009

next month...1 year old :D

ammar dh sampai 11 bulan dh. pejam celik hampir setahun dh kitaorg ada anak yg notti n cheeky mcm ammar nie. hmmmm apa progress ammar spnjg 11 bulan nie yer :
  • ammar dh tumbuh gigi sket...ermmm tajam n bergerigi.
  • bila suh tunjuk gigi dia mesti jelir lidah...x fhm lagi la tue.
  • mayb x lama lagi jalan kot sbb ligat suh ktaorg pimpin tangan jer bila nk jalan.
  • ammar dh boley tdo sendiri bila malam.
  • ammar dh pandai tunjuk apa dia nk or sapa dia nk.
  • ammar pon bole jugak bagi sign dgn bunyi bila nk tgk citer dia...dum dumm dumm dumm tau la nk tgk vcd happy to solat.
  • stiap kali nmpk animal mesti kuar bunyik nyeeeowww.
  • makan banyak, minum banyak, berak pon banyak hahaaa...tp sbb nk jalan kot susut sket badan dia.
  • ammar pandai buat mimik muka yg dia x tau pon klakar kat kitaorg. mmg comel sgt...

hmmm per lagi yer, banyak tp nti baru tulis laaa...dh habis time lunch dh...nti bos dtg terkejut lak huhuu :P

4 comments:

~ FaizalZahidah ~ said...

cantiknye corak tu.. boleh wat wallpaper..
next mth buat birthday party la ekkkk...

elani makrai said...

to zack:

tue aku design tok kompeni jadik wrapping paper. stiap 1 dragonfly tue design sendiri mmg penat tau. jadi dh aku yg design...guna la hahaaa... wrapping paper br jer nk kuar hik3x.

nk buat tp daffo kt xley wat party kn wat islamic sket. mesti ader semayang hajat sume...

peah @ peps said...

..uit..uit..aurat..aurat..

alyyani said...

ammar, kenapakah ummi ammar letak gmbr ammar naked!!! nia malu nak tgk tau ;p


p/s : sebulan lagi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails