Dates 2 remember...

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers

Monday, July 27, 2009

Monday Bluesss...

bosan . malas . rasa nk berpoya-poya .
berhajat sesuatu dalam hati . rasa macam nak pegi bukit n jerit sepuas hati .
malas nak update blog . diri sendiri pon x pasti apa kena . serabut .
my "happy go lucky self" is fading...tolonggg...

p/s : berharap dapat bersenang lenang dr kerja sekarang. rasa malas lebih daripada rasa motivated untuk pegi kerja. hampir seminggu nie asyik tdo dekat pukul 2-3am. kadang2 mencangkung tepi tilam sambil termenung. en suami kdg2 terjaga malam2 nampak terkejut tgk saya mcm h***u. hehee...untuk rehatkn otak dari berfikir banyak, buat keje malam2 mcm lipat kain, baca newspaper n termenung...pathetic kn? apa kan daya...macam2 tersumbat kt otak nie...

2 comments:

alyyani said...

OH KENAPA NI? MACAM ADE SOMETHIING YANG BERAT SGT DALAM KEPALA JE. MIND TO SHARE? HMMM.. ADE GAK PENAH SAMPAI TAK BOLE NAK LENA SEBAB MEMIKIRKAN SESUATU. RASA BERAT SGT KEPALA. JAGA DIRI OK! JGN MAKIN KURUS PULAK. ;)

elani makrai said...

to alya :
bak kata ming ming, wonderpets "ini serius!".
hmmm mmg ada sumting pon, tp dia mcm dh serabut sangat sampai x pasti per yg jem kn otak. nak share, tp mcm x tau mana nk start. huhuuu...

ok, tq alya...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails