Dates 2 remember...

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers

Friday, February 6, 2009

maaammaaammmm..nyum2x



huhuu ammar can now eat..
after looking at us for such a long time makan depan him.
atlast, he can now join us makan2...but ofcoz la baby food.
my oh my...looking at ammar makan..u can know how he loves his food
and eating.. bagi ammar bam2x...hehee


acu yaya suap ammar mamam kay..


sedap hingga menjilat jari...

p/s : umi bz tgkp gmbr ammar makan, but then continue suap kn..huhuu







4 comments:

Anonymous said...

Hehehe, looking at these pics, all i can say; Ammar mmg suke mkn n also suke tangkap gambar...its very obvious Ammar.......hehehe....
but nyways, yeayyy, Ammar da start mamam....

Luv,
Aunty Baby.

elani makrai said...

hmmm, mmg ammar suke sgt mamam...
klu mulut dia dh wat ngunyah2 tue, makne nyer time makannnn...

malam ahad aritue, aku bg ammar rasa honeydew. dia gigit n ader small bite dlm mulut dia, warghhh takot aku. korek takut tercekik.. ada ker patut ammar gigit tangan aku n pastu dia jerit2 marah2 coz aku dh meng"end"kn dessert session hahaaa...

btw, honeydew aku beli tue mmg manis n lembut sgt..ptt la dia suker..

Anonymous said...

Omg, like mother like son laaa......

Due2 suke makan honeydew...I know Honeydew is your favorite fruit...

Ammar gigit tgn....cube buat2 gigit tgn die balik...kihkihkih....
mesti Ammar cuak kan......Ummi die nak gigit tgn die, ingatkan Honeydew tadi...kihkihkih......

Ammar Ammar, super cuteness!!!!!!!

Baby~

elani makrai said...

tue la...
hehee in sum ways...
bab makan byk mmg ikot aku...asyik jer lapa..haha smpi tee pon rasa pelik aku kuat mkn.

ala, xder jalan nyer idea tue..
lagi ko kacau dia, lagi dia kacau ko blek. sumtimes ammar suke dengki ngan daffo. hahaa..notty2 ammar nie...

hehee..tee ader kt x ley imagine lak klu ammar ader adik nti..cem ner lak..aku pon x tau..

ko rasa?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails