Dates 2 remember...

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, April 27, 2010

SLEEPY & TIRED

gambar hiasan...shoot kat zoo negara minggu lepas



dalam ketakutan dan kecuakkan di pagi hari,
aku beranikan diri meletakkan nama aku dalam list tok ditembak,
memang sengit betul medan perang tadi,
bunyi mechin gun, bom tangan n macam2 lagi ada...
ddeeeddeeeddddd...
kababooommmm...
berjuang sampai mati!
hehee ada yang kamikaze, macam aku la...

mmg sengal gak defend proposal thesis tadi.
yang aku kena, diorg kata aku tak da specific focus.
erkkk...toootttt...
tak tau apa jadi lepas nie,
tanya balik member2 yg tgk aku present diorg kata...
lecturer komen ko takyah tukar topik tapi kn lebih detail and scope tu kn lagi kecik.
okeeeeyyyy selamat!
jangan la kn present kat ipsis...naya aku...ohhh nooo...

nie ngah tunggu turn sume orang habis.
penat sampai terlelap kat cubicle...
jangan la ternganga mulut...
hahahaa tak dapat dibayangkan buruk nyer...
hmmm...
tgu result lepas nie...doa sgt biar lepas tajuk nie...
aminnnn~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails